Telefon
WhatsApp
İnstagram

Sık Sorulan Sorular

Sık Sorulan Sorular

Web sayfamız üzerinde bulunan iletişim sekmesine tıklayarak iletişim bilgilerini görüntüleyebilir ve teknik servis talebi oluşturabilirsiniz.

Web sayfamız üzerinden ürünler sekmesine giriş yapın. İlgili kategoriyi seçip ihtiyacınız olan ürünün stok durumunu güncel olarak görüntüleyebilirsiniz. Listemizde sıralanmayan bir ürün talebi için iletişime geçiniz.  

Teknik servis talebi sonrası 0(505) 015 95 41 nolu  telefon numarası üzerinden iletişime geçmeniz durumunda en kısa sürede ( Genellikle aynı gün ) ilgili ekip tarafınıza ulaşmış olacaktır.

İşletmemize bırakmış olduğunuz cihazın arıza durumuna ve arızanın onarım zorluğuna göre değişiklik gösterebilir.Bu süre genel olarak 1 veya 3 iş günüdür.

Bakım yapılacak masaüstü bilgisayar veya dizüstü bilgisayarlar aynı gün içinde teslim edilir.

Arıza tespiti için gelen cihazlarda genel olarak arıza tespit ücreti alınmamaktadır fakat anakart üzerinde işlem yapılmadan arızası belli olmayan cihazlarda müşteriye bilgi verilip arızanın tanımı için ücret istenilebilir.

Yapılan servis sonucu arızanın çözümlenmemesi durumunda arıza servis sağlayıcı tarafından ise arıza tespit ücreti talep edilir.

İletişim sayfasında bulunan irtibat numarası ile iletişime geçebilir veya işletme adresimizi ziyaret ederek güncel fiyat bilgisi veya montaj hakkında bilgi alabilirsiniz.

Güvenlik kamera sistemi yaptırmak isteyen müşterilerimizden herhangi bir keşif ücreti talep edilmez fakat büyük işletmeler veya projelendirilmesi gereken bir sunum yapılması gerekir ise ek ücret istenilebilir.